Vi gør vores bedste for at vores netværk altid kører hurtigt og stabilt. Dog vil der en gang imellem opstå problemer.
Hvis der er noget galt med din netværksforbindelse, så skal du gøre følgende for at udelukke at det skulle være dit eget udstyr der fejler.
1. Hvis du har router/switch og eller lign. tilsluttet, så prøv at genstarte den ved at trække strømmen fra og sætte den til igen. Nogen gange kan det sparke gang i din forbindelse igen. Bemærk at det gerne tager 1-2 minutter for din enhed at starte igen.
2. Hvis din enhed stadig ikke giver internet, så skal du fjerne den og tilslutte stikket fra væggen direkte i din computer. Stikket sidder typisk det i det værelse tættest på opgangen eller i din entré.
Hvis du ikke får internet fra stikket direkte ud af væggen, så er der muligvis noget galt med nettet ind i din lejlighed.
Skriv da en mail til netværksgruppen på
Hvis dit net er langsomt og ustabilt selv når du har prøvet de overstående skridt, så fejlmeld det til netværksgruppen, så kommer vi forbi og tester din forbindelse.