Kontakt til sælger:
6067 6734
Denne andel må sælges til ekstern køber fra fredag .8 december kl 12.
Den sunde andelsboligforening
Kontakt til sælger:
6067 6734
Denne andel må sælges til ekstern køber fra fredag .8 december kl 12.
Kontakt sælger:
Heidi Thai: 31382704
Denne andel må sælges til ekstern køber fra fredag d.8 dec kl 12
Kontakt til sælger:
26603418
Denne andel må sælges til ekstern køber fra fredag d.01 dec kl 12
Tilstede: Boel, Susanne, Jon, Jacob, Michael & Munira
Referent: Munira
Dagsorden:
Udgiften blev samlet set mellem 70.000 – 80.000 kr., grundet flere udgifter.
Et punkt, som kan tages op til næste års planlægning af sommerfest ´24, er hvorvidt musikken skal slukkes efter maden og/eller senest kl. 21.00. Dette punkt blev diskuteret med grundlag i, at deltagelsen er minimal efter maden.
Tilstede: Jon, Boel, Jacob, Ibrahim, Michael, Munira, Susanne
Referent: Munira
Dagsorden:
Skriftlig beboer-forespørgsels vedr. tilladelse til at installere solfilm på ydersiden af vinduer.
Drøftelse ender i enighed om at indhente yderligere info samt starte dialog med Administration. Fokuspunkt værende, at det skal være samme farve for alle vinduer for at sikre ensartethed, samt at den enkelte andelshaver selv skal betale og installere.
Beboer-forespørgsels vedr. klipning af hække i forbindelse med yngling og fuglerede. Efter enighed i bestyrelsen, sendes havebreve ud snarest, dog men en ændring mht. ynglesæson (maj-juni) i forhold til hækkeklip.
Alle hække skal være klippet i henhold til have-orden senest d. 2. august 2023. Er hækkene ikke klippet efter ovennævnte deadline, vil der blive sendt påmindelse samt info om pålagte gebyr for tvunget have-service.
Hjemmesiden vil ligeledes blive opdateret med denne ændring.
Bestyrelse har modtaget interessetilkendegivelse på udlejning af vores ledige erhvervslokale med henblik på at oprette en kaffe/isbod. Virksomheden har allerede et bageri på modsatte side af vejen, hvorfor beliggenheden er særlig interessant for virksomhedsejeren.
Til stede: Boel, Michael, Susanne og Jon
Referent: Jon
Dagsorden:
Bestyrelsen diskuterer sidste års sommerfest, som var den mindst besøgte i mange år. Det har i senere år været færre deltagere, men sidste år sad der kun omkring 20 tilbage efter aftensmaden.
Festen kræver meget energi at arrangere og kostede sidste år foreningen 63.000kr. Vi bør derfor tage stilling til om det skal fortsætte.
Bestyrelsen vil indstille til debat omkring sommerfest til den kommende generalforsamling,
Generalforsamlingen er lige om hjørnet. Det bliver i år mandag d. 24 april. Der arbejdes på bestyrelsens beretning som skal sendes ud med indkommende forslag.
Vi får ofte spørgsmål på vores bestyrelses mail angående vores interne venteliste.
Vi vil forsøge at gøre information omkring den tydeligere på vores hjemmeside, for at imødekomme interessen.
En af vores erhvervslejemål har opsagt deres leje. Det drejer sig om juveleren i Mågevej 19 kld. Lejemålet er derfor blevet opslået, og bestyrelsen kigger efter interesserede lejere.
Der var ingen til åbent hus i dag.
Intet andet til evt.
§:29) Ingen bestyrelsesmedlemmer var inhabile under dette bestyrelsesmøde.
Deltagere: Boel, Jon, Michael, Susanne og Ane
Fraværende: Lea, Munira
Referent: Ane
Deltagere: Boel, Michael, Lea, Susanne og Ane
Fraværende: Jon, Munira
Referent: Ane
Til stede: Boel, Lea, Michael, Susanne og Jon
Referent: Jon
Dagsorden:
Der er blevet indhentet tilbud fra 2 firmaer, og bestyrelsen har valgt at gå med et tilbud fra Rentokil. Denne løsning tillader at beboere må opholde sig i deres lejligheden under behandling, samt at man ikke skal flytte rundt på møbler.
Der vil i alt foregå 3 behandlinger af alle vores lejligheder samt kældre og loft.
Prisen vil ligge på omkring 300.000kr.
På generalforsamlingen blev der vedtaget en vedtægtsændring, men da der ikke var nok andele repræsenteret, må det vedtages igen på en ekstraordinær generalforsamling.
Bestyrelsen vil derfor kalde ind til en ekstraordinær generalforsamling. Det er ifølge reglerne ikke vigtigt hvor mange der kommer, faktisk er det nok hvis kun bestyrelsen stemmer ja.
Derfor vil der blive kaldt til et møde i gården, hvor vi blot tropper op, siger ja, og går hvert for sit.
Vi snakker løsninger omkring oprydning af vores kælder og loft rum. Vi vælger at lade det være op til beboerne i den enkelte opgang, i stedet for at betale mange penge for flyttefolk.
For at koordinere det bedst, vil vi opfordre til det til næste års generalforsamling og følge op på det direkte efter.
Året ud vil vi have dobbelt containere, alle de datoer som vi ellers vil have storskrald.
Det drejer sig om:
Uge 39 i Vestergårdsporten, Uge 44 i Vestergårdsporten, Uge 48 på Mågevej og Uge 52 i Vestergårdsporten.
Nogle af vores gril i gården er godt medtagede, så til næste forår vil vi udskifte en del af dem.
Vi har fået vores nye legeplads. Der har været nogle beboere der var utilfredse med placeringen af nogen af delene, og enkelte blev også flyttet til en bedre lokation. Klatrevæggen i storegården var også blevet monteret på hovedet!
Generelt melder vores beboere stort tilfredshed med legepladsen.
Der kom ingen beboere til åbent hus.
Intet andet til evt.
§:29) Ingen bestyrelsesmedlemmer var inhabile under dette bestyrelsesmøde.
Deltagere: Boel, Michael (sup), Susanne, Lea, Jon, Ane
Referent: Ane
Indkaldes snarest muligt til afstemning vedr. fremleje af lejlighed. Jf. punkt fra generalforsamlingen.
Forslag til tekstændring fra Generalforsamlingen:
© 2023 A/B Borup
Tema af Anders Noren — Op ↑